söndag, mars 15, 2015

Klipp upp!

Nästa helg är det äntligen dags för Stickfest i Väst, och för första gången ska jag hålla ett föredrag där.
Det blir om att klippa i sin stickning, att "steeka" som det heter på svengelska. Fantastiskt kul ska det bli, och extra kul att det blivit ett så efterfrågat föredrag att jag får göra två stycken!
Om någon läser detta som ska vara med, så vill jag bara understryka att det alltså är ett föredrag där jag framför allt pratar om detta med att göra klippmaskor och klippa i sin stickning. Jag kommer att ha med några provlappar som vi klipper upp, men vill du försäkra dig om att själv få klippa så uppmuntrar jag att sticka en egen provlapp och ta med dig. (Det behöver inte vara stickat med två färger om du tycker det är svårt.)
Hör gärna av er om ni har anmält er och har frågor eller behöver mer info: mia@miaedvardson.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar