söndag, februari 19, 2012

Snygga Stockholm

På väg hem efter en härlig Stockholmshelg. Jag har turistpromenerat och åkt Djurgårdsfärja i strålande sol, sprungit på den coolaste garnbutik jag varit inne i någonsin, sett Julius Caesar, umgåtts med en av mina favvokompisar, sett Björn Ranelid göra tv-historia...
...och träffat många nya och gamla stickbekanta på Syfestivalen! Veronica och Irene, ni missade finfin goodiebag på årsmötet! Karin och Efwa, tack för trevlig fikastund, tack Eva-Lotta för snabb sladdstickningskurs, kul att träffa även Eva, Eva, Maria, Liisa och Marika. Nu har jag säkert glömt nån viktig- ja, Bolla var ju där!

1 kommentar:

  1. En tur till Stockholm är mysigt! Gick förbi den garnbutiken igår i gamla stan, men hann inte gå in för det var bråttom till tåget. Har tittat på deras garner och annat på PUB (tror jag att det var) tidigare. Inspirerande!!

    SvaraRadera