söndag, januari 29, 2012

Länkar

Idag har jag inget intressant att berätta, mer än att jag gått med i Sticka! Ska bara betala in medlemsavgiften- om jag orkar upp ur soffan. Vi ses på årsmötet, alla som kommenterat! Kan vi inte ta en fika efter mötet, det vore mysigt. Skriv en kommentar så bestämmer vi! Eller maila: mia at mia-edvardson punkt se.
Jag har haft en underbar helg, övervunnit min operahangup och sjungit på ett tjusigt ställe på en fest, så jag är glad och känner mig hyfsat lyckad.
Men det jag ville med det här inlägget var att länka till tre blogginlägg som gjort mig alldeles varm idag, på olika sätt. Livet på tre sätt liksom. Ida, Ilsefin och Tant Kofta.

7 kommentarer:

  1. Jag är också nybliven medlem i Sticka!, så jag funderar också på att åka på mässan/årsmötet. Då kanske vi ses.

    SvaraRadera
  2. Tack för dina fina ord och för att du delar mina tankar. Kramar till dig och hoppas att fruktsalladen smakade bra.

    SvaraRadera
  3. Åh, är också med men kan tyvärr inte gå på årsmötet! :)

    SvaraRadera
  4. Vad fint att höra att du blivit varm av mina nyheter!

    SvaraRadera
  5. Så roligt och värmande.
    med hej fr. Tant Kofta

    SvaraRadera
  6. Vilken fin kombo! Så fint och så olika!

    SvaraRadera
  7. Skulle varit kul med en fika på syfestivalen, men för fösta gången på många år kommer jag inte iväg på den,. Det blir så när man jobbar lördagar.

    SvaraRadera