torsdag, juli 05, 2007

no wasted life here

Den här kylskåpsmagneten köpte jag härom dagen när jag besökte Arbetets museum i Norrköping. Sanna ord, eller hur?
Vi hade en trevlig eftermiddag där, de hade en verkstad för barnen där de bl a fick göra mosaik på riktigt. Rekommenderas varmt!
Sitter just nu och monterar bångstyrig bebisbralla och ropar hem garn på ebay- 10 nystan silk garden för 470 kr måste väl ändå ses som ett fynd?

Hoppas ni alla kommer till Grötö i oktober! Jag har just föranmält mig, det kommer att bli underbart. Mer info kommer här den 20 juli.

3 kommentarer:

  1. Ha, ha ... ordspråket kan i alla fall användas som en bra ursäkt för röran hemma ;)

    10 nystan Noro Silk Garden för 470 kr är definitivt ett fynd!

    SvaraRadera
  2. Vad är det som händer på Grötö i höst? Blir så nyfiken då jag själv tillhör den västliga kusten. Berätta!

    SvaraRadera
  3. Vilket fynd!

    Och jag kommer! Redan anmäld ordentligt!

    SvaraRadera