måndag, april 16, 2007

Blixtvisit i paradiset




Marie och Lea har redan bloggat om helgen, och fler lär göra det. Kan det bli bättre än vi hade det? Strålande sol, glada trevliga människor, stickning... Och maten, mums! (Kombinera din egen fisksoppa- två fonder att välja mellan, fisk, räkor, musslor, potatis, aioli...! Plus sill och sallad och vin för den som ville.)
Jag var bara med över lunch på lördagen, och det var verkligen motvilligt jag gav mig in till Göteborg för att jobba på eftermiddagen. Boka sista helgen i oktober, då ska det bli mera sticka av på denna ljuvliga plats!
På bilderna syns Veronica och Ulrika, som kom resandes ända från Karlstad, och Lisa. Efter att vi inmundigat den goda maten satt vi runt borden och stickade i solen. Jag brände mig nästan! Det är tydligen ett väldigt tunt ozonskikt just nu, fick jag höra när jag kom hem. Så akta er i vårsolen!

2 kommentarer:

  1. Det ser verkligen härligt ut! Och vad många ni var! Förstår att du lämnade evenemanget med viss ovilja, tyvärr har ju arbetet en förmåga att hela tiden inkräkta på fritiden...h

    SvaraRadera
  2. Mia, är så avis på er som kunde var med! Ser underbart ut!

    SvaraRadera