onsdag, augusti 16, 2006

taggad

Lena taggade mig tidigare i sommar, då jag inte hade tillgång till dator så ofta. Men nu har jag ingen ursäkt längre. Så: varsågod, här är mina svar!

Fem saker i min frys:
Oj då, inte vet jag- jo 1)Glass har vi alltid. 2)Iskuber. 3)Kryddor. 4)Hallon. 5)Och... fisk! Rödspätta har vi just nu, brukar vara nån slags fisk i frysen jämt i alla fall.

Fem saker i min garderob (och utspridda lite överallt):
1) Garn såklart :-) 2) Kläder 3) Skor 4) Tyg 5) Sybehör

Fem saker i min bil:
Nej det kan jag inte svara på, för vi har ingen bil! Vi är istället med i Majornas bilkooperativ- bilkoop rekommenderas!

Fem saker jag vill sticka/virka innan jag dör:
Det var lättare. Men svårt att välja. 1) FairIsle-tröja modell Teva Durham, en av dem eller båda 2) egendesignad tröja 3) min Hanne Falkenberg- promenadesjal 4) Icarus-sjalen från IK (och Flower basket och Shallowtail ur samma tidning) 5)Lisette, en kofta designad av Kim Hargreaves ur Rowan magazine 36 .

Fem personer att sända vidare till: Jag skickar inte vidare utmaningen, men om du som läser blir sugen, så varsågod och känn dig taggad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar