onsdag, september 21, 2016

Testing

Det är så kul att teststicka! Vet inte vad det är som gör att jag går igång på det så mycket, men tror att det är känslan av att "vara med där det händer" och att jag såklart blir smickrad när de designers jag beundrar frågar mig.
Jaiden, som jag håller på med, frågade jag iofs själv om jag fick vara med på, haha. Perfekt tröja till min man. Och det är en spännande process att vara med i mönster-arbetet, det har varit många diskussioner i Ravelry-forumet om hur ärmens detaljer blir snyggast. Jag, och många med mig, fick repa upp och göra om den. Men nu blir den bra! (Och göra om kommer inte de som köper mönstret när det släpps i helgen att behöva göra eftersom vi testare tillsammans med Isabell Kraemer hittat ett sätt att få till det :))
Deadline för denna är 14 oktober, men mönstret släpps i helgen. Jag stickar i magasin duetts mohairtweed 💙.
Samtidigt testar jag också Gilda, av Rililie. Här blev jag tillfrågad- och jätteglad såklart, den blir så cool. 
Stickas i magasin duetts supersoft och coast. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar