onsdag, mars 13, 2013

Garn till salu!

Nu säljer jag super-fin-garner som blivit liggande för länge. Jag har tagit snabba iphone-bilder på garnerna, men klicka på länkarna för att komma till Ravelry och andras bilder av samma garner för en rättvis uppfattning.


Edit: Allt sålt!




SÅLT: Jag tycker det här underbara

Madelinetosh vintage-garnet i färgen Winter Wheat

borde bli en vårkofta, särskilt en

Lady Marple

. Kanske ska just du sticka en sån?

Det är fem härvor i samma färgbad, och en sjätte som är förvillande lik de andra. Den ligger längst bak på fotot. Pris för alla sex är 700, för fem 600 och för en ensam härva 120 kr (Jag säljer bara den udda härvan ensam, men rekommenderar starkt att köpa alla sex så att du har garn för en kofta.)




SÅLT: Sen säljer jag två härvor

Madelinetosh mcn worsted, i den fantastiska färgen Tart.

 En liten extra snutt finns som bonus. Pris 300 kr.


Hör av er via mail till mig om ni vill köpa! Porto tillkommer! mia@mia-edvardson.se

2 kommentarer:

  1. Tart-garnet ser fantastiskt ut! Mailade nyss :-)

    SvaraRadera
  2. Oj, det garnet till Lady Marple... får mig tänka på ÄÄÄLSKADE Miss Marple, eller skulle man säga ÄLSKADE Agatha Christie? Jisses... gör ont - sååå gärna... så gärna - men bara mönstret? Jisses... Dregelvarning minst sagt...
    snyftar... Önskar det där - icke utförsäkrad vore något som fanns på kartan. Att få göra något i ett lyxigt garn. Nä, har inte ens klappat EN härva i garnet, än i mitt sk långa liv. Skrämmande... Att sticka i det? Skulle man våga det om så vore?
    Må så grankott...
    Bim HD

    Som inte ens klarar blogga numera, tappat orden, de sk riktiga orden - nere och vänder efter... Ja, vad?
    Älskar färgen - tokläcker........ keep on dreaming... hugs

    SvaraRadera