måndag, juli 19, 2010

garnklubben in da house- med mera

Idag hämtade jag ut min första leverans från Madelinetosh's garnklubb. Tre fantastiska härvor tosh merino light i en komplex vinröd/lila nyans, med stråk av grönt med flera färger. Underbart. Jag tror det ska bli en sån här, när jag är frisk och fin i nacken (Tack för alla hälsningar, särskilt tack Teresa för tipset, jag testar nu :))
Tidigare idag var jag och äldsta dottern på Prickig katt, om ni är i Göteborg får ni inte missa denna underbara och fantastiska affär som gör en lycklig. I trappan hittade vi en invirkad cykel som vi gillade.
Här är Viljas tofflor, som min man har tovat. Jag är mkt stolt :) Ska bara sy på sista hjärtat så är de helklara.

Och här är till sist en actionbild på lillkoftan. Den är finfin, tycker jag och Vilja.

9 kommentarer:

  1. Vad lyxigt med garnklubb! Kram

    SvaraRadera
  2. Det blir fantastiskt på dig, den combon!

    Nu måste jag kolla tipset , jag blir så nyfis

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar färg o garnet skimrar! Kul

    SvaraRadera
  4. Wow, vilket maffigt garn!!!
    Hoppas att din nacke snart blir okej, så att du får sticka av garnet.
    //Annika

    SvaraRadera
  5. Vilken intressant klubb du är med!
    Och tack att du är med min utlottning!
    Ha det skönt!

    SvaraRadera
  6. Tjo ho vad glad jag är att jag vann ditt pris på VM-stickningen! Jag är i USA nu och har bara mobilen att surfa på så jag har varit lite kass på att svara dig. Jag är iallafall jättenyfiken på vad det blir för pris!

    SvaraRadera
  7. oj oj oj sicket garn!
    Krya på dig baby så du får använda det snart!

    SvaraRadera
  8. Hoppas att övningen hjälper.
    Tycker att hela Vilja är finfin, med kofta o allt. Bedårande.

    SvaraRadera
  9. Prickiga Katten är en kul butik.
    /Anna

    SvaraRadera