söndag, maj 09, 2010

Tips på utlottningar

Idag har jag hittat två super-utlottningar på två bloggar, som jag vill tipsa om:
Rino lottar ut en av sina finfina klänningar. Jag älskar dem, funderar allvarligt på att köpa en... fast helst vill jag ju vinna en ;)
Och miss Amigurumi herself har en grym utlottning på sin blogg. Jag virkar inte själv, men min äldsta dotter har just börjat och har tjatat på mig att vi måste skaffa Mias bok. Jag har faktiskt förhandsbeställt tvåan nu, men hoppas såklart att vinna hela kitet- garn, virknålar mm. Så generöst!

5 kommentarer:

  1. Ska genast in & tävla! Tackar & bockar för tipsen =)

    SvaraRadera
  2. Självklart vill jag var med & tävla om så fina saker =)
    Alexandra, grodanstickar@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Hmm, haha - så går de när man är ivrig =) Nu ska jag klicka mig härifrån i a f //Alexandra

    SvaraRadera
  4. Hejsan Mia

    http://textilejoy.blogspot.com/2010/05/mittens-with-rows-of-novelty-boucle.html

    Tusen tack för garnet från din give away.
    Ulla

    SvaraRadera