lördag, januari 03, 2009

Ny webbshop!

Hittade en för mig ny webbshop, Handlas hantverk. De har fina garner (Manos, Artesano alpacka mm) och knitPRO-stickor (mina nya favvisar, 10% på startpaketet har de också) med mera. Dessutom har de en Tävling! Det här kan man vinna i första pris:

1 nystan Artesano Alpacka Cocoa

2 nystan Ecobabyull från Marks & Kattens i vitt

1 härva Manos silk blend 6828

1 par stickor symfonie wood i storlek 5 mm

En förvaringspåse

Kabel till stickorna storlek 80cm

1 st kompendium om hur man bygger ett par vantar (Johannas! Det vill jag ha!)

Oj oj oj. Tur att jag bara har köpstopp, inte tävlingsstopp :) Gå dit och tävla du med!

1 kommentar:

  1. Hej hej!
    Vad kul att du hittade till min webshop och är med i tävlingen. Det där med köpstopp låter sunt men ganska tråkigt.

    Hoppas att du får många klick :)

    /Hanna (Handlas Hantverk)

    SvaraRadera