söndag, augusti 24, 2008

okej då

Jag har blivit utmanad av Mia och Ida, så då är det väl bara att sätta igång:

Fem saker som finns på min ATT GÖRA IDAG LISTA:
Dagen är ju nästan slut, men det finns fortfarande saker att göra.

* nysta upp en härva rött vackert garn för att börja på ny stickning
* plocka i ordning hemma för att slippa skämmas ihjäl när svärföräldrarna kommer imorgon bitti för att passa Vilja
* försöka få mina stora tjejer någorlunda skol-rena
* blogga lite till
* förbereda mig inför att jobba imorgon


Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jag var nybliven mor! Första barnet kom för 10 år sen, det känns som om livet var ganska likt som det är nu. Fast helt annorlunda samtidigt.

Ställen jag bott på?
*Västerhaninge
*Jursla, utanför Norrköping
*Seattle, USA (utbytesstudent)
*Jönköping
*Örebro
*Göteborg

Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär?
*Betala mitt studielån- och alla i min släkts lån också.
*Fixa till vår sommarstuga.
*Resa till alla platser jag drömmer om att besöka, och stanna länge.
*Skaffa ett hus med plats för alla barn och rejäla gästrum och ett stort ljust rum för yoga, sång och stickning. Stora fönster, utsikt, naturnära och såna där mjuka trägolv är ett måste. Och en öppen spis.
*Köpa en inspelningsstudio.

Regler: Svara på alla frågor.Välj ut 6 personer och utmana dem i deras bloggar!
Meddela personen du blev utmanad av när du genomfört.
Lycka till!

Jag är ledsen, men jag kommer inte att skicka vidare, även om jag är otroligt nyfiken på vad många stickbloggare skulle svara. Känn er utmanade att skriva om ni inte gjort det tidigare! (Det var faktiskt lite kul att svara på frågorna.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar