torsdag, augusti 03, 2006

Det närmar sig...

Imorgon åker jag till Karlstad på Stickstämma! Oerhört pirrigt och kul känns det. Jag ska åka upp med Ingrid, listmamma på handarbeta, och bo hos Ulrika i Skoghall, som är med på den mailinglistan. Kom just hem från semestern, så jag har inte packat än. Det får hinnas med i morgon bitti. Kolla på Barbros hemsida- kompendiet hon satt ihop verkar mkt lovande!

En hel sommar har gått (nej den är inte slut än) med väldigt få blogginlägg från mig. Har mest legat på stranden- men jag har faktiskt stickat en del också! Elizabeth I har påbörjats, jag är väl halvvägs upp på framstycket kanske. Och här är en sjal jag gjorde till Jonna av överblivet tunt lingarn från Yll o Tyll och glitter från Drops. Så har jag köpt en del garn... men det får bli en egen post när jag kommer hem från stickstämman tror jag... Ciao!

1 kommentar:

  1. Ha det så trevligt! Och ta mycket kort så vi alla som inte åker på stämmor får lite inspiration vi också :)

    SvaraRadera