onsdag, juni 22, 2016

Snart semester


Snart, snart har jag ledigt i några veckor. Längtar efter att vara på somriga natursköna platser och inte behöva känna tidspress för saker och ting ett tag!
Tidspress känner jag absolut inte alls för den här koftan, BlueSand cardigan. Bara kul och när storleken och färgerna kändes trista och fel repade jag upp och gjorde om! Nu blir det bra! (Den här nedre bilden visar alltså den tråkiga och för stora första versionen, bilden överst är min nya :))

Jag fick förresten ett fint omnämnande, i fint sällskap, i en engelsk blogg häromdagen! Bloggerskan berättade för mig om det på Ravelry. Kul!

1 kommentar:

  1. Gör om, gör rätt. Ibland känns det bara fel och då är det kanske bättre att repa än att det blir ligga oanvänt...
    Ha en riktigt skön ledighet!

    SvaraRadera