söndag, augusti 05, 2012

Jag sportar hela dagarna

OS pågår för fullt här hemma, och jag är på god väg i mitt eget maratonlopp Cecilia i Madelinetosh lace, fg jade. Det här är det första Madelinetoshgarnet jag köpte till mig själv, på Knittycity i NY julen 2009.
Det är en rätt knepig stickning, för det är inget diagram. Men jag har varit ihärdig som en driven atlet och är snart igenom spetsstickningen. Woohoo!

Förutom allt idrottande lever vi ett ständigt dunkadunka just nu. "Secret island" pågår på en ö i närheten. Lite mysigt faktiskt, på avstånd ;)
Sommaren har varit helt ljuvlig i år- Italien, Jämtland och nu Bohuslän. Önskar att det aldrig tog slut.

De fina ljung- och hallonbilderna har Tove, min dotter, tagit (creddas den som creddas bör).

Edit: måste lägga till den här bilden, vi var nyss nere och njöt av den vackra solnedgången.

4 kommentarer:

  1. Du kämpar bra!
    Och redan en os-medalj!
    Snyggt jobbat!
    Heja på!

    SvaraRadera
  2. Det är bara att Tacka och ta emot dessa ljuvliga bilder och njuta!!

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt! Vad underbart att ni haft en sådan härlig sommar, ni har nog rest till rätt ställen :)
    Mina miniväskor är redan pixade, men jag har tänkt sy upp en hel hög till som ska säljas :-*

    SvaraRadera