tisdag, april 27, 2010

VM, award och VAB

Sitter och morrar för att jag måste vabba en stund nu på förmiddagen. Skulle ha tagit en sånglektion, men det blev inget med det. Tror det är tredje gången jag ställer in pga vab den här våren. Suck.
Men eftersom det här är en feelgood-blogg så ska jag inte tjata om det, utan om sommarens höjdpunkt: VM! Ni är väl med och stickar framför tv:n? Klicka här.
Sen har jag fått en award från min gamla co-captain Knit-a-little, tack! Jag kan inte välja ut sju stycken som ska få den, förlåt att jag alltid är så tråkig med det men det är omöjligt att välja tycker jag. Sju saker om mig har jag också skrivit tidigare, så jag länkar till det istället, här. Sista punkten kan bytas ut mot april-tröjan. Men det finns ju flera dagar kvar att sticka på.

2 kommentarer:

  1. Rödceder? Alltså bara lägga det i skåpen och så? Vad glaaad jag blir om det är så enkelt!

    SvaraRadera
  2. Yes! rodceder.se tror jag hemsidan heter. Vi köpte spray och träbitar.

    SvaraRadera