onsdag, oktober 28, 2009

Lycka!

Som både Petra och Sillen bloggat idag så är vi Göteborgs, eller Sveriges, eller möjligen universums tre lyckligaste stickerskor idag. Vi har fått så himla vackra garner av Anna, som hon spunnit och pillrat på pärlor på, och tänkt på oss. Snacka om Omtanke! Jag bara älskar mitt, färgerna och mjukheten och pärlorna och inte minst banderollen (som Karin varit med och gjort). Nu kokar hjärnan av funderingar på hur jag ska kunna göra det rättvisa, för med presenten följde utmaningen att sticka något av det. Helst vill man ju bara rama in det. Hurra! Tack!

9 kommentarer:

  1. Jag sitter här och ler lite för mig själv, så fin present och sån fin vänskap. Både och behövs nu i höstmörkret. Ska bli så kul att se vad ni stickar av era prickiga härvor.

    SvaraRadera
  2. Vilka skatter ni fått! Jag tycker att färgen på ditt passar dig perfekt. Ska bli spännande se vad det blir.
    /Kram

    SvaraRadera
  3. Så vakkert og eksklusivt! Kanskje et lite skjerf el minisjal - som man kan bruke både inne og ute og som syns godt slik det fortjener?

    SvaraRadera
  4. Oj, oj, oj vilket fint garn, skall bli kul att se vad du hitttar på, underbar färg likaså!

    SvaraRadera
  5. Lyckliga du med en sån fin o duktig väninna.

    SvaraRadera
  6. Jag sydde med kjedjestygn, men virka hade gått lika bra.

    SvaraRadera
  7. Men så fint det ser ut! Var kan man köpa det? Via nätet?

    SvaraRadera
  8. Visst är det bra med underbara vänner!
    Det ser verkligen ut som en sådan där härva man knappt kan förmå sig till att nysta upp. Man vill liksom ha den kvar och gulla med då och då...

    SvaraRadera