söndag, juni 11, 2006

WWKIPD

Det var många som häpnade och hänfördes när de promenerade förbi oss i Botaniska igår- och vilken fest vi hade! Mysigt, soligt, stickigt, gott och varmt...
Tyvärr hade jag glömt vattenflaskan och fick jobba på med bara vin och kaffe som vätska, så det var nog därför jag bara stickade ett varv på min färösjal. Pga platsbrist i cykelkorgen hade jag inte med mig mönstret, vilket fick mig att mer än en gång i förtvivlan slänga eländet i backen- men jag gissade mig till hur det var och det visade sig (tack och lov) stämma.
Men det var inte det viktigaste för mig, utan att träffa alla stickcelebriteter som dök upp! Lea, Ingela, Ida, Lydia, Carina och inte minst Lisa, som gjort snygga skyltar (på hennes blogg syns undertecknad flitigt stickandes på färösjalen med döttrarna ivrigt påhejandes... typ) mfl. Jag har missat stickcaféerna hela våren, så det var kul att se alla igen. En del kände jag igen, men vet inte namnet på, så ge er gärna till känna!
Sen var vi på fest och såg en match på tv, men det vill jag helst inte skriva om idag.

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du tog kort på skyltarna! Och vilket mysigt inlägg! Det var roligt att se dig igen också och hoppas du kan dyka upp fler gånger i sommar nu då?

    Jag har fixat länken till min Tshirt-shop, men jag SKA lägga upp en europeisk variant av shopen också så det blir lite billigare med frakt och allt... Tack för att du upptäckte felet! Kram!

    SvaraRadera
  2. Va´härligt !!!
    önskar än en gång att jag bodde närmare stan eller inte hade så förb... t ont utan jag lite lättare kunde ta mej ner till Er. Men det kanske kommer de´med .
    Hoppas att det blir trevligt på måndagskvällarna .. jag kanske dyker upp någon gång ... Trevlig blog du har förresten .. Ha en fin dag , kram , Elle

    SvaraRadera